Γενικές πληροφορίες – ΑΡΙΣΤΕΙΑ

Εισαγωγή

Τα Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. αποτελούν θεσμό που εισήγαγε το 2000 η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management, ο οποίος αντανακλά και εκπροσωπεί τις υψηλές αξίες και αρχές της επαγγελματικής δράσης της φαρμακευτικής βιομηχανίας. Διεξάγονται κάθε φορά στο πλαίσιο των εργασιών του Συνεδρίου, καθώς το φαρμακευτικό management διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στις θεραπείες, εξασφαλίζοντας την ορθή και ενδεδειγμένη χρήση των φαρμάκων.

Στα Αριστεία βραβεύονται οι βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών. Παράλληλα, ο διαγωνισμός συμβάλλει στην ανάδειξη των ικανών και ταλαντούχων στελεχών φαρμακευτικών οργανισμών, καλλιεργώντας και επιβραβεύοντας τη δημιουργικότητά τους και προβάλλοντας την αξία της εργασίας τους στους εκπροσώπους του κλάδου.

 

Στόχος του θεσμού των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. είναι…

να ενθαρρύνει την υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας στο φαρμακευτικό κλάδο και να υπογραμμίσει τη συμβολή τους στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, πάντα με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Ειδικότερα, ο θεσμός των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ, επιδιώκει:

  1. Να αναγνωρίσει, να επιβραβεύσει και να ενθαρρύνει την υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας, τόσο στην αγορά του φαρμάκου όσο και των προϊόντων φροντίδας υγείας.

 

  1. Να υπογραμμίσει την αξία της αποτελεσματικής στρατηγικής επικοινωνίας, η οποία συμβάλλει

στη βελτίωση:

  • των δεδομένων κλινικής πρακτικής,
  • της παρεχόμενης υγειονομικής περίθαλψης,
  • της πρόσβασης σε θεραπείες και υπηρεσίες υγείας,
  • της πρόσληψης, τήρησης και συμμόρφωσης της θεραπείας,
  • του συντονισμού και της παροχής των υπηρεσιών

και τελικά μπορεί να οδηγήσει στη βελτιστοποίηση του θεραπευτικού αποτελέσματος.

 

  1. Να εντοπίσει και να αναγνωρίσει το ταλέντο (πίσω από επαγγελματικές πρακτικές), τόσο σε

επίπεδο εταιρειών όσο και σε επίπεδο στελεχών.

 

  1. Να δημιουργήσει ένα περιβάλλον στο οποίο η επιτυχία εκτιμάται από τον κλάδο, καλλιεργώντας τη δημιουργική άμιλλα.

 

Η προκριματική φάση των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017 έχει ολοκληρωθεί και οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση είναι οι εξής:

Κατηγορία: Καλύτερη Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος

  • Αυτό είναι το Cosentyx (Εταιρεία: NOVARTIS, Προϊόν: COSENTYX)
  • DARZALEX® Νέα Διάσταση στην Αποτελεσματικότητα ή Ανοσοθεραπεία στο Πολλαπλούν Μυέλωμα (Εταιρεία: JANSSEN, Προϊόν: DARZALEX)

Κατηγορία: Καλύτερη Καµπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. / Αυτo-φροντίδας

  • Λανσάροντας σε «κλασική» αγορά… με ένα «Κλασικό» Τρόπο (Εταιρεία: SANOFI, Προϊόν: DULCOSOFT)
  • Ανανέωση της εικόνας και της επικοινωνίας της SUPERFOODS (Εταιρεία: SUPERFOODS, Προϊόν: SUPERFOODS- ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ)

Κατηγορία: Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας

  • Δ.Ι.gital (Εταιρεία: ABBVIE, Προϊόν: HUMIRA)
  • Η Προώθηση Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενης Συσκευής Χορήγησης Φαρμάκων (Εταιρεία: AENORASIS, Προϊόν: ENDYMION)

Κατηγορία: Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού

  • «Πιάσε το Μολύβι» Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα (Εταιρεία: ABBVIE)
  • Ο Παντεσπάνιους και εγώ (Εταιρεία: SANOFI)

 

Η τελική διαδικασία αξιολόγησης και η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθούν στις 9 Φεβρουαρίου 2018 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με την ολοκλήρωση του Επιστημονικού Προγράμματος του 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε στιγμιότυπα της προκριματικής φάσης εδώ.

Υπενθυμίζουμε ότι στην τελική φάση του διαγωνισμού, οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από το συνεδριακό κοινό, η βαθμολογία του οποίου αντιπροσωπεύει το 40% της συνολικής βαθμολογίας κάθε υποψηφιότητας.




Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone